Kilka nowych wytycznych dotyczących produktów
Być może słyszałeś, że ostatnio pojawiły się podpowiedzi na temat zmian w sklepie, lub że nasza strona internetowa jest trochę bałaganu, ponieważ sprzedajemy i usuwamy produkty. Jest powód dla tego wszystkiego.
Na przełomie stycznia i lutego zadebiutujemy nową stroną internetową i wyremontowanym sklepem. CW 2.0, na razie dzwonimy do niego. Zanim powiem wam o rzeczywistych różnicach, pozwólcie, że najpierw się tym podzielę:
Sześć lat temu, kiedy pierwszy raz uruchomiłem naszą stronę internetową, miałem na celu otwarcie sklepu, który specjalizuje się TYLKO w ołówkach. Produkty na tej stronie były niezwykle zmontowane i starannie dobrane przez osobę, która chciała przekonać Nowy Jork, że ołówki są rzeczywiście przedmiotem, który zasługuje na większe uznanie. Od tego czasu przenieśliśmy się do większego sklepu, zwielokrotniliśmy ilość oferowanych przez nas produktów i przeszliśmy przez globalną pandemię (jak dotąd!).
Rzecz w tym, że nie muszę już nikogo o niczym przekonywać. A ponieważ spędziłem miesiące pracując samotnie w moim sklepie tej wiosny, próbując tylko dowiedzieć się, aby uratować mój biznes, zdałem sobie sprawę, że od czasu, gdy ta strona weszła w życie w listopadzie 2014 roku, rzeczą, która stała się najważniejsza dla mnie i mojego biznesu w ciągu ostatnich 6 lat, nie jest sama koncepcja, ale społeczność zbudowana wokół niej. Ta pandemia zmusiła mnie do dokładnego przyjrzenia się sposobowi, w jaki prowadzę swój biznes i uwidoczniła dwie rzeczy:
1. Utrzymywanie fizycznej witryny sklepowej, która w dużym stopniu opiera się na turystyce, jest niezrównoważone i ryzykowne, zwłaszcza gdy witryna ta znajduje się w społeczności, która może potrzebować czegoś innego od nas jako biznesu.
2. Że ja osobiście nie kupowałbym wielu produktów, które sprzedaję w moim sklepie, ponieważ nie są one zgodne z moim etosem konsumenta. Że mogę robić lepiej sprzedawać produkty, które zachęcają do lepszych nawyków konsumenckich i wspierać rodzaje firm, które osobiście uważam za priorytetowe.
CWPE narodziło się po prostu z mojej wizji własnego, wymarzonego sklepu, i pod wieloma względami to właśnie sprawiło, że odniosłem taki sukces. Że jest to sklep prowadzony przez ludzi, którym naprawdę, naprawdę zależy. Że klienci, którzy przychodzą do nas, odchodzą z poczuciem, że mają szczególne doświadczenie lub że nauczyli się czegoś nowego. Kiedy stałem się człowiekiem i uczyłem się na własnych błędach jako właściciel sklepu, zdałem sobie sprawę, że mój biznes potrzebuje twardego resetu. Świat zmienia się wokół nas, a ewolucja wraz z nim i dążenie do budowania lepszego, bardziej wpływowego biznesu w nowym klimacie, do którego powoli wracamy, wydaje się naturalne. Nie chcę czekać, aż wszystko wróci do normy. Jestem bardziej zainteresowany wymyśleniem mojej własnej nowej normy.
To powiedział, że w nowym roku, będziemy przesuwać biegów, aby zapewnić rzeczy naszych sąsiadów i naszej społeczności zostały prosił nas przez cały ten czas. Będziemy ponownie otwarci jako pełny sklep z artykułami biurowymi. Naszą pierwszą miłością zawsze będą ołówki, a my nadal będziemy specjalizować się w narzędziach do pisania, ale będziemy również oferować nasze ulubione wersje WSZYSTKICH innych niezbędnych narzędzi biurowych, jak również wiele usług, na które liczysz od przyjaznego dostawcy usług biurowych z sąsiedztwa - wszystko z entuzjazmem i wiedzą, że przyszedłeś się od nas spodziewać. Chcę, aby mój sklep był miejscem, gdzie nasi sąsiedzi mogą znaleźć rzeczy, których potrzebują PRZED tym, że jest to zabawne, dziwne miejsce do odwiedzenia jako turysta.
Z tym wszystkim, ustaliliśmy kilka nowych wytycznych dla produktów, które wybieramy do sprzedaży w przyszłości. Będziemy priorytetowo marek, które są lokalne, małe i / lub mają wysokie standardy w zakresie przejrzystości, zrównoważonego rozwoju i etycznych praktyk biznesowych i produkcyjnych. Chcę, aby nasi klienci byli świadomymi, świadomymi, wykształconymi konsumentami i mam silne poczucie, że ogólnie rzecz biorąc, przemysł papierniczy nie robi wystarczająco dużo, aby do tego zachęcać. Mam nadzieję, że zrobię co w mojej mocy, aby wyznaczyć nowy standard.
Teraz, dla logistyki:
Prenumerata PencilBoxa - Po marcowym 2021 roku zrezygnujemy z usługi abonamentu na Pencil Boxa. Nie była to łatwa decyzja, ale ostatecznie bardziej sensowne jest przesunięcie czasu i zasobów, które wkładamy do pudełek na inne rzeczy, w tym na narzędzia, które pomogą Ci lepiej znaleźć właściwe rzeczy, których potrzebujesz w swoim życiu, zamiast na automatyczne wysyłanie rzeczy, które możesz lub nie potrzebujesz lub nie chcesz.
Indywidualne ołówki - Od nowego roku nie będziemy już sprzedawać ołówków indywidualnie online. Pełna przejrzystość: w obecnym stanie rzeczy jest wiele zamówień online, na których tak naprawdę nie zarabiamy z powodu pracy i materiałów opakowaniowych potrzebnych do realizacji indywidualnych zamówień ołówków. Dla naszego biznesu nie jest to już tylko zrównoważony sposób na robienie rzeczy. Będziemy wprowadzać kolejne zestawy próbników, które pomogą Ci znaleźć idealny ołówek przed oddaniem się pełnemu tuzinowi, będziemy oferować płatną, spersonalizowaną usługę próbników, a także kontynuować sprzedaż indywidualnych ołówków w naszym fizycznym sklepie.
Produkty do ostatniej rozmowy - Przez resztę roku będziemy dodawać produkty do sekcji "ostatnia rozmowa" na naszej stronie internetowej. Są to produkty, które nie będą przychodziły z nami do nowego sklepu.
Sezon świąteczny w sklepie - Na początku listopada będziemy porządkować nasz fizyczny sklep, umieszczać pozostałe zapasy w sieci i ustawiać je jako super uroczy, super wydajny sklep z prezentami świątecznymi przez cały okres świąt Bożego Narodzenia. Oznacza to, że będziemy zaopatrywać go w Mnóstwo super łatwych, zapakowanych zestawów upominkowych, mnóstwo kartek sezonowych, samplerów, wspaniałych, jednopozycyjnych prezentów i wypełniaczy. Jeśli chcesz przyjechać na 15 Orchard Street, aby kupić pojedyncze ołówki i zwykły zapas, zrób to przed końcem października!
Strona internetowa - Nasza nowa strona będzie zupełnie inna, ale o wiele bardziej przyjazna dla użytkownika. Będzie zawierała zaawansowane opcje wyszukiwania/ filtrowania, lepszą fotografię produktu, bardziej uporządkowane informacje i bardziej intuicyjną nawigację.
Phew. To było dużo. Jeśli to czytasz i jesteś zdezorientowany lub zdezorientowany przez to wszystko, rozumiem to. Ale proszę, zaufaj mi! Nie zamierzam psuć żadnych niespodzianek, ale myślę, że spodoba ci się to, nad czym pracujemy. A jeśli nie, zapytaj mnie, a ja chętnie polecę inną małą firmę, gdzie można znaleźć to, czego już nie sprzedajemy.